„Dobry start” 300+ spotkanie z pracownikiem ZUS

„Dobry start” 300+ spotkanie z pracownikiem ZUS

20 lipca 2021

Zapraszamy na spotkanie informacyjne z pracownikiem ZUS w sprawie złożenia wniosku o świadczenie „Dobry Start”, które odbędzie się w Urzędzie Gminy w Staninie w dniu 29 lipca 2021 r.  w godzinach od 10.00 do 13.00.

Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski należy składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną.
Osoby, które nie założyły jeszcze indywidualnego konta na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS będą miały okazję zrobić to przy pomocy eksperta ZUS w Urzędzie Gminy  Stanin.

Urząd Gminy Stanin

Adres 21-422 Stanin 62
Telefon 0-25 798 1118
Fax 0-25 798 11 04 0-25 798 11 18
Wpłaty Rachunek podstawowy (np. wpłaty z tytułu opłat skarbowych, podatków):
90 9204 1011 0000 0101 2000 0020

Rachunek odpady komunalne:
52 9204 0001 2600 0101 2000 0060

Rachunek wadia i zabezpieczenia umów:
35 9204 1011 0000 0101 2000 0040
Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 7:30 - 15:30 Wtorek : 7:30 - 15:30 Środa : 7:30 - 15:30 Czwartek : 7:30 - 15:30 Piątek : 7:30 - 15:30