Odnawialne źródła energii-podpisywanie umów z mieszkańcami
Szanowni Mieszkańcy Gminy Stanin,
Kontynuujemy etap podpisywania deklaracji udziału w projekcie oraz umów użyczenia części nieruchomości w celu umożliwienia montażu instalacji solarnej, fotowoltaicznej, kotłowej i pompowej.
W związku z koniecznością zachowania reżimu sanitarnego od dnia 10 maja 2021 r. zapraszamy Państwa do budynku Centrum Kultury w Staninie, Stanin 105, 21-422 Stanin, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00.
Prosimy aby zabrać ze sobą dowód osobisty oraz kserokopię aktu własności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez właściciela lub współwłaścicieli.
Przypominamy, że dokumenty niezbędne winien podpisać właściciel nieruchomości lub wszyscy współwłaściciele. Możliwe jest również udzielenie upoważnienia do zawarcia umowy przez pozostałych współwłaścicieli jednemu z współwłaścicieli. Nie muszą to być upoważnienia notarialne ważne, aby były oryginalne i z treści upoważnienia wynikało prawo do zawarcia umowy i podpisania deklaracji. Natomiast, gdyby ktoś z Państwa dysponował upoważnieniem notarialnym, będzie ono również akceptowane.
Po podpisaniu umowy i deklaracji, jeden egzemplarz umowy otrzymacie Państwo, natomiast jeden zostanie w Urzędzie Gminy.
Jednocześnie informujemy, że ci Mieszkańcy, którzy chcą zrezygnować z udziału
w projekcie (np. z realizacji jednej instalacji) winni złożyć rezygnację z danej instalacji na udostępnionym wzorze.
W celu usprawnienia naszej pracy oraz konieczności zachowania reżimu sanitarnego informujemy, że w dalszym ciągu możliwe jest pobieranie dokumentów do podpisania z naszej strony internetowej oraz wypełnienie ich w domu a następnie włożenie w zamkniętej kopercie do skrzynki nadawczej znajdującej się na parterze budynku Urzędu Gminy Stanin, ewentualnie przesłanie na adres urzędu.
Koperta złożona do urny powinna zawierać następujące dokumenty:
– umowa użyczenia nieruchomości podpisana w 2 egzemplarzach;
– podpisana deklaracja uczestnictwa w projekcie;
– kserokopia aktu własności potwierdzona za zgodność z oryginałem przez właściciela lub współwłaścicieli.
Ci Mieszkańcy, którzy chcą zrezygnować z udziału w projekcie (np. z realizacji jednej instalacji) winni złożyć rezygnację z danej instalacji na udostępnionym wzorze.
Załączniki do pobrania:
1. Wzór umowy użyczenia nieruchomości
2. Deklaracja udziału w projekcie
3. Rezygnacja z udziału w projekcie
Gdy zostaną podpisane wszystkie umowy ogłosimy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i wybierzemy wykonawcę instalacji. Następnie na podstawie przeprowadzonego przetargu zostanie określona wysokość dopłaty do instalacji przez każdego Mieszkańca.
Tel. Kontaktowy: 25 7981105