WAŻNY KOMUNIKAT – FUNKCJONOWANIE URZĘDU!
Szanowni Państwo!!!
W związku z obwiązującymi w całym kraju nowymi obostrzeniami (od 10 października cała Polska jest strefą żółtą, z wyłączeniem strefy czerwonej) i po konsultacji ze służbami sanitarnymi i medycznymi, wprowadzamy zmiany w funkcjonowaniu urzędu!!!
Naszym celem jest dbanie o ciągłość obsługi interesantów, mieszkańców nie tylko naszej Gminy. Wprowadzony reżim sanitarny spowodowany jest drastycznie pogarszającą się sytuacją epidemiczną na terenie całego kraju i Gminy Stanin.
Priorytetem jest dbanie o zdrowie interesantów oraz pracowników, którzy Państwa obsługują!
W budynku UG w Staninie osobiście obsługiwane będą tylko osoby w pilnych sprawach, po uprzednim telefonicznym umówieniu!!!
– akty/zgłoszenie zgonu (Urząd Stanu Cywilnego),
– odbiór dowodu osobistego (Ewidencja ludności).
Bardzo prosimy o racjonalne planowanie załatwiania spraw i wcześniejsze zgłaszanie chęci otrzymania zaświadczenia/dokumentu. Otrzymanie dokumentów od ręki nie będzie możliwe!
Na stronie internetowej Gminy Stanin www.stanin.pl w zakładce „dokumenty do pobrania” zostały umieszczone formularze do pobrania, które umożliwią Państwu załatwienie niemal każdej sprawy.
Korespondencję należy zostawiać w skrzynce podawczej znajdującej się na parterze.
Spotkania służbowe tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym przez sekretariat 25 798 11 18.
Pragnę podkreślić, że wszyscy pracownicy Urzędu Gminy oraz jednostek podległych realizowali i będą realizowali dla Państwa zadania terminowo i na najwyższym poziomie.
W trosce o Państwa zdrowie
Wójt Gminy Krzysztof Kazana
LISTA SPRAW, KTÓRE MOŻEMY ZAŁATWIAĆ BEZ KONIECZNOŚCI BEZPOŚREDNIEJ WIZYTY W URZĘDZIE:
DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
1. Zaświadczenia do notariusza o:
a) Przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
b) Ujęciu działki w obszarze zdegradowanym i obszarze rewitalizacji,
c) Ujęciu działki w uproszczonym planie urządzenia lasu,
2. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3. Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
4. Zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
5. Zaświadczenie o zgodności budowy/ zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego MPZP,
6. Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości,
7. Opiniowanie wstępnych projektów podziału,
8. Przyjęcie wniosków dotyczących zmiany MPZP.
POCZTĄ TRADYCYJNĄ:
1.Wydanie decyzji o warunkach zabudowy.
2.Wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3.Wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości,
4.Wydanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,
5.Wydanie zezwolenia na lokalizację urządzeń w pasie drogowym drogi gminnej,
6.Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego/umieszczenie urządzeń w pasie drogowym drogi gminnej.
Tel. 257981118 wew. 25
ELEKTRONICZNIE lub POCZTĄ TRADYCYJNĄ:
1. Wniosek o wydanie dowodu osobistego,
2. Zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego,
3. Zaświadczenia z ewidencji ludności (druki do pobrania na stronie urzędu gminy)
4.Wniosek o wydanie odpisu skróconego aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu
Kontakt telefoniczny pod numerem 25 798 11-18 wew. 32
5. Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzający stan zaległości.
6. Wniosek o zwrot nadpłaty podatku/zaliczenie nadpłaty na poczet przyszłych zobowiązań podatkowych/przeksięgowanie nadpłaty na poczet innych zobowiązań.
7. Wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni gruntów figurujących w ewidencji podatkowej
Tel. 25 7981118 wew. 23 lub 24
NUMERY TELEFONICZNE I NUMERY KONT: